Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2010 13:24 - С малко закъснение: За една сбъдната мечта или впечатления и преживявания от Каварна Рок Фест.
Автор: paivakirja Категория: Музика   
Прочетен: 3471 Коментари: 5 Гласове:
3



Закуска в леглото, слънце, пясък, солена вода, приятна компания, една страхотна вечер с яка музика...какво още да искам. Обичам те Каварна.

 След 23 юни мислех,че за тази година вече няма да изпитам подобни силни(концертни) емоции,но ето,че на същата дата месец по-късно изпитах дори по-силни.Тръгнах на море с едно такова концертно-плажно настроение.И определено Каварна  успя да обедини стремежа ми за слънце,море, рок ,бира и куп страшно яки хора. Някъде към 3 следобяд по целия плаж щъкаха полуголи фенове по бански и кубинки и аз нямах търпение да тръгнем към стадиона и ето,че в 5 и нещо вече бягах в истерична еуфория по терена на стадиона заедно с останалите по-вманиячени фенове,които искат по-предни места. Е…не си намерих хубаво място… В 6 Лив Кристийн излезе и аз забравих и за тъпата си настинка и за целия останал свят…магията започна. Изкефих се супер много на Александър Крул (който само няколко часа по-късно щяхме да видим отново, заедно с още двама от Leaves" Eyes - китариста Торстен Бауер и басистката Ала Фединич, но този път като част от състава на Atrocity.) За Симон Симънс и Epica няма да говоря , доразтопи ми сърцето – бооооже Тя е толкова красива и толкова мъничка. На живо е невероятна… После на сцената се качи голямата Доро Пеш.Тук е момента да кажа,че аз бавно но славно се добрах до по- предни позиции, запознах се с няколко човека и разменихме координати. Облечена не с готическа рокля, а в тесни черни панталони, германската рок дама ни върна към корените на метъла. Скачах  и си дерях гърлото в ритъма на "I Rule The Ruins", "Burning The Witches"и "Bad Blood" въпреки,че преди това не знаех нито текста нито въобще как се казват песните.Добре,че бяха хората около мен да ме светнат.  Рони Джеймс Дио бе почетен с кавър на великата "Egypt (The Chains Are On) Вторият кавър в сета й бе традиционният "Brеaking The Law" на Judas Priest.

После стана тъмно… аз щях да умра от нетърпение…скандирах с останалите “Tarja…Tarja…” и продължих да си проправям път през тълпата докато накрая стигнах най-отпред – ей,ме на – на 5 метра от сцената. Тогава усетих,че ме чака нещо изключително.И слез мъничко – стана чудо. Засвири най-хубавата мелодия която бях чувала…почувствах се като в приказка…и тя излезе. В целия си блясък…Таря Турунен - една от мечтите ми…идолите ми ,възкачи се на сцената като истинска метъл кралица. Крещях като луда, виках и протягах ръка ( както правят изтеричните фенове по концертите записи,които съм гледала в нета.) Заедно с нея беше  и челото на бившия член на Apocalyptica – Макс Лиля и американеца Майк Терана (свирил с Axel Rudy Pell, Steve Lukather, Yngwie Malmsteen и Rage). Нямам думи какво почувствах,когато запя…бях като в транс. Истинска магия…финландска магия.  Освен соловите си композиции и тези от периода и с Nightwish, Таря  изпя и три кавъра: познатите "Poison" на Алис Купър и "Over the Hills and Far Away" на Гари Мур, както и „Still of the Night" на Whitesnake . Задължителните "Sleeping Sun", "I Walk Alone" и "Falling Awake" също не бяха пропуснати…накрая последва троен бис със „In For A Kill", "Wishmaster" и заключителната "Die Alive".  След това още няколко минути не я пуснахме да си отиде. Тя се просълзи, каза,че сме страхотна публика и ,че на всяка цена ще дойде отново. А аз отново ще бъда там близо до нея. Обещавам си го. Послушах малко Atrocity – не са лоши,но ума ми все още беше зает с Таря… и все още е.

image




Тагове:   концерт,   Каварна,   рок,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - от Мишо
10.08.2010 19:40
Доста увлекателно написано :)
цитирай
2. анонимен - ВИИИИКС
11.08.2010 00:46
Това ти ли го написа ? :)
цитирай
3. paivakirja - :D
11.08.2010 01:07
Благодаря ти,Мишо, радвам се че ти харесва.

Да, Стеф - аз го написах.
цитирай
4. martiniki - много добре си го написала!
12.08.2010 20:22
естествено, със съхранена емоция, и почти без правописни грешки - искрено ти се зарадвахме!
съпругът ми е голям фен на Таря, и Доро слуша, и Епика - и аз покрай него, събирах пари да му купя билет за концерта, 40 лева ги събрах, но работата не му позволи да отиде

та, поздрави от двама ни
цитирай
5. paivakirja - martiniki ,благодаря ви
12.08.2010 22:27
радвам се,че ви е харесало и се извинявам за правописните грешки. :D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: paivakirja
Категория: Музика
Прочетен: 136219
Постинги: 38
Коментари: 59
Гласове: 276
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031